|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V64 Färjestad 22/9
Jackpot igen! På förhand ser det lätt ut och det blir nog en ny jackpot på 4 rätt om de blir som jag tror...
Här kommer mina tidiga tankar kring V64 Avd-1: 10 Johan Roc har nu 3 lopp i kroppen och blir bara bättre och bättre för varje start. Har mött tufft motstånd och går nu ner i klass. Tål tuffa upplägg och detta ska han bara runda till vinst. Toppchans! Vid gardering så ska spetshästen med. Den står mellan 1.4.8. Storskrällen 11! Spik eller 5 st. Avd-2: Om första såg lätt ut så är det desto svårare här. Tror på i första hand 4- Bra senast, spets? 5- Fin från 3e inner senast. 11- Bästa hästen som dock svikit på slutet. 12- Kan allt ibland, rysaren! 13- Fin på slutet. Mkt bra senast, dock i spets. 15- Bra senast efter långt uppehåll. Bättre nu men står dock dåligt till. 6 streck! Avd-3: 9 Call Me Keeper är stenklar här! Såg grymt fin ut senast som fastlåst med allt kvar i Derbykvalet. Synar dödens tidigt och sen är loppet över... Avd-4: 8 The Next One har en fin uppgift framför sig. Suttit fast mot tufft motstånd de 2 senaste. Höll även mkt bra mot stentufft motstånd som 5a för 3 starter sen. Ska ses med toppchans bara Emil inte såsar för länge kvar i kön. Värst emot är 1 Huntar Mahan. Micke J håller hästen mkt högt och har visat bra kapacitet. Håller de upp ledningen är mkt vunnet. Kan 15 på distansen vilket lär räcka långt felfri. 12- Super Photo Bood hoppade bort en V75- seger senast??? Iaf en fin placering. Bara släppte bettet och hoppade. Springspår passar bra och bör hamna bra på det direkt. Farlig att nonchalera. 14- Anton K värmde strålande senast och vann även loppet lätt. Kanske har de kommit rätt på den nu. Bakspår på 20 drar ner vinstchanserna. Kan vinna vid klaff. 2- Thed Ty Tass Zet kan en del men Redén ligger lågt och lär nog behöva loppet innan formen finns.. Avd-5: 4 Javier Palema har mkt bra form för dagen och kanske kan köra sig till spets denna gång. Därifrån blir han svårslagen enligt mig. Toppchans oavsett position! 11- Montreal hoppade bort 1-2 priset senast på V75 och formen är god. Tror dock ingenting på den här. 9- Quantum Outlock var mkt fin senast med barfota balans. Räknas bakom nr 4 som jag tror bara vinner. Avd-6: 7 Bar Plombier har mkt bra form och har dessutom lärt sig öppna bra bakom bilen. Han lär sändas mot täten tidigt och sen är loppet över. Toppchans!!! 2 Quangaro Zet är startsnabb och hade kunnat utmana om lopp i kroppen men Redén ligger lågt denna gång och lär smygas. Självklart V6 som gäller denna gång! Flerbong: 1- 10 spik 2- 4.5.11.12.13.15 3- 9 spik 4- 8.1.12. alt 14.2 5- 4 spik 6- 7 spik 18 rader / 30 rader Mattematiskt: 1- 1.4.8.10.11 2- 4.5.11.12.13.15 3- 9 spik 4- 1.2.8.12.14 5- 4 spik 6- 7 spik 150 rader Lycka till vid rygg
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
edit: fel dag
|
|
|
#3 |
|
avd1.
JOHAN ROC har sätt allt bättre ut. Bra chans till seger! avd2. Öppet lopp men jag tror mest på ALSTON HALL som troligen får en riktigt snål resa. Fart nog att strida... avd3. SIR CHIC blir nog inte ens betrodd, spurtstark och bättre än vad de flesta tror, Call Me keeper känns värst emot men jag streckar totalt för fyra hästar.. avd4. THE NEXT ONE har visat knallform på slutet, Björn värst emot men att han ska ta spår på min ide tror jag inte, trots att det är björn som kör. avd5. MONTREAL är överlägsen dessa och är omgångens bästa spik! avd6. BAR PLOMBIER är vass, passa dock MYTHICAL F.. som har läget... avd1. 10 JOHAN ROC avd2. 1-5-13 avd3. 1-2-6-9 avd4. 8 The next.... avd5. 11 Mon..... avd6. 1-4-5-7 = 48 kr Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+5) |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
Varför dessa "betaltjänst-rubriker"? |
||
|
|
|
|
|
#5 |
|
Alla får väl skriva som dom vill Doob??? låt klanke göra precis som han vill.. Onödigt att kommentera ens, har du inget bättre för dig!?
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Känns som SOS på 1orna i de 2 första.
Seden Reden, och Montreal senare. V6 flerbong, eller inget spel alls.
|
|
|
#7 |
|
Call Me Keeper felfri är den stenklar
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Om man nu skulle få för sig att gardera Call Me Keeper, som kapacitetsmässigt förmodligen är den bästa i fyraåringskullen, så måste man ha med Bethel Hanover.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
v4an blir enkel idag. flerbong deluxe
call me keeper the next one 9-11 bar plombier Kämpa |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Skulle jag hellre dubbla med 10 Fourteen Karat (Klart underskattad ikväll med 7%!)
|
|
|
|
#11 |
|
åfan, skor alltså, inte anmält när jag kollade. såg att montreal också skulle gå med skor fram. hmm kanske ta några fler där då?
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Vikens man i avd1? s-snabb kan rinna undan...
Lady Beyonce spurtstark sort i avd2. Call me Keeper och Bar P är nog de bästa spikarna trots allt.. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
1) 1,2,4,10
2) 1,4,5,8,11,13 3) Spik 9 - Call Me Keeper 4) Spik 12 - Super Photo Bood 5) 4,9,11 6) Spik 7 - Bar Plombier |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
1. 1,2,7,10
2. 1,5,7,13 3. 9 4. 8,12 5. 11 6. 2,4,7 96:-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
|